Blogumdaki kaynak belirtilmemiş tüm yazılar Emre Güney'e aittir. Kaynak gösterilmeden kullanılamaz. Blogger tarafından desteklenmektedir.

Güçlü bilgisayarın mı var? Dururken kripto para kazansın. Hemen bir madencilik hesabı aç!

Venüs Geçişi - Tanrıçanın Dönüşü Kitlesel Meditasyonu

By | 8 comments
Önce Dünya Kurtuluş Günü'ndeki büyük başarımızdan, ardından daha da büyük başarımız güneş tutulmasındaki "Sistemin Yeninden Başlatılması" etkinliğinden sonra gezegensel kurtuluş için çabalarımız devam ediyor. Bu defa 5 Haziran'daki Venüs Geçişi için büyüklü küçüklü gruplar, bireyler ya da çiftler halinde buluşuyor olacağız. Kitleler bir araya gelerek Tanrıça enerjisinin gelişini gözlerinde canlandıracak ve 5000 yıldır ilk defa ruhsal kaderimizin ahengini birlikte yeniden-yaratma ve eskimiş savaşçı ve çarpık toplumumuzu ruhsal anlayışa sahip gelişmiş bir topluma değiştirme fırsatını değerlendiriyor olacağız. İstenen etkiyi sağlamak için bu canlandırmayı odaklı bir şekilde yapacak 144.000 kişi olmamız gerekiyor.



Haziran'ın 5. ve 6. gününde çok nadir bir kozmik olay olan Venüs Gezegeni'nin Güneş diski önünden geçtiği Venüs Geçişi'ni yaşayacağız. Bu Venüs Geçişi 2004'de başlamış olan 8 yıllık Tanrıçanın Dönüşü döngüsünü tamamlamaktadır. Tanrıça enerjisi saf, dişil sevgi özüdür ve gezegenin kurtuluşunu kolaylaştırmada bize yardımcı olacaktır. Bu süreci başarılı bir şekilde atlatmak için hem devredeki maskülen enerjilere, hem de alma gücü olan dişil enerjilere ihtiyaç var. Gezegende yeni erişilecek dişil ve eril enerji dengesi doğrudan tüm karanlık varlıkların bertaraf edilmesi sonucunu doğuracak. 

Hepimiz bu canlandırmayı aynı anda, 5/6 Haziran'daki Venüs Geçişi sırasında yapıyor olacağız. Farklı zaman dilimleri için tam saatler aşağıda verilmiştir:



TÜRKİYE: 6 Haziran Çarşamba - Sabah 4:30

3:30 pm HAST June5th (Hawaii)
5:30 pm AKDT June5th (Alaska)
6:30 pm PDT June5th (Los Angeles)
7:30 pm MDT June5th (Denver)
8:30 pm CDT June5th (Houston)
9.30 pm EDT June5th (New York)
10:30 pm BRT June5th (Rio de Janeiro)
2:30 am BST June6th (London)
3:30 am CEST June6th (Paris)
3:30 am SAST June6th (South Africa)
4:30 am EEST June6th (Bulgaria)
5:30 am MSK June6th (Moscow)
7:00 am IST June6th (India)
9:30 am CST June6th (Beijing)
10:30 am JST June6th (Tokyo)
11:30 am AEST June6th (Sydney) 

Kendi bölgenizi buradan kontrol edebilirsiniz:
http://transitofvenus.nl/wp/where-when/local-transit-times/

Yönergeler:
  1. Birkaç dakika nefesinizi izleyerek beden ve zihninizi dinlendirin. 
  2. Galaktik Merkezi Güneş'den gelen elektrik mavisi ışık sütununun bedeninizden geçerek Dünya'nın merkezine girdiğini hayal edin. Bu ışık sütununu birkaç dakika boyunca aktif tutun. Ardından, sevgi dolu dişil varlığın güzel bir tanrıça şeklinde gökyüzünden indiğini ve fiziksel bedeninize girdiğini hayal edin. Eğer bayansanız, bu mevcudiyet içsel kadınlığınızı dengeleyecek ve sizi daha sevgi dolu kılacaktır. Eğer erkekseniz, bu eylemlerinizde daha dengeli olmanızı sağlayacak. Bu birlikteliği bir süre korumaya çalışın. 
  3. İnsanlık için kadın ve erkeklerin en yüksek anlayışa sahip olduğu, toplumumuzun savaşlar ve karanlık varlıkların tutarsızlıklarının ötesine ulaştığı, fiziki ve görünmez karanlık varlıklardan arınmış parlak, yeni ruhsal geleceği hayal edin. İnsanlığın tüm yaralarının iyileştiğini, tüm insanlığın esin ve rehberlik aldığını, herkesin kusursuz eril ve dişil dengesiyle Kaynak ve ruhu ile kendi bağlantısını sağlayabildiğini hayal edin. 
Venüs Geçişi hakkında daha fazla bilgi için:
http://www.transitofvenus.org/

Tanrıça enerjisi hakkında bilgi için:
http://www.spiralgoddess.com/

Venüs Geçişi ile ilgili gelişmeler için:
http://2012portal.blogspot.com/

Çeviri: Emreskopi




Sonraki Kayıt Önceki Kayıt Ana Sayfa

8 yorum:

  1. Arkadaşlar bu günlerde ve bu kitlesel meditasyonlardan sonra herhangi değişiklik hissediyor musunuz. Özellikle ızgara ve astral planla ilgili yapılan meditasyonlar. Izgara gerçekten çöküyor mü ve astral plan temizleniyor ve inceliyor mu gerçekten? Duyuş, düşünüşünüzde berraklaşma ve hızlanma gibi.

    YanıtlaSil
  2. Açık söylemek gerekirse bana bunlar andersenden masallar gibi geliyor, sizleri bilmem tabi...

    YanıtlaSil
  3. Bu yılın Ocak ayına kadar benim içinde öyleydi inanın, yani masaldı. Her ne ise ne oluyor ise görmek bilmek anlamak istedim. Şu an da masaldan ziyade bir oyun ya da gerekliğin içinde bir gerçeklik gibi. Yani tüm bunların anlatanların gördüklerini yaşadıklarını içinizdeki bir dünyada hissediyorsunuz ancak yine de neyin gerçek olduğunu bilemiyorsunuz. Sezgileriniz, vizyonlarınız, farkındalıklarınız oluyor ama kişisel deneyimler tabi hepsi.
    Aslında yukarıdaki mesajı bende ne yaşadığımı ne hissettiğimi tanımlayamadığım için yazdım benzer şeyler hisseden deneyimleyen arkadaşaların yorumlarını duymak için.Bir değişim hissediyordum ancak son günlerde gerçekten daha da hızlandığını hissediyorum.
    Ama bunların ötesinde fiziksel dünyada ki değişimleri de izleyebilirsiniz.
    http://www.youtube.com/watch?v=EdBXzWkgK3U&list=UU8OXIZlXMU-kdZyjicqRCKw&index=6&feature=plcp
    http://www.youtube.com/watch?v=O1D2hiC8WDs&list=UU8OXIZlXMU-kdZyjicqRCKw&index=8&feature=plcp

    YanıtlaSil
  4. selamlar arkadaslar bayadır uğramıyordum bir gelip hal hatır sorayım dedim en son 3 veya 5 ay önce yine ifşaa cok yakında tutuklamalar geliyor kobala mıydı kabalamıydı tam cıkartamadım hepsini iceri atıcaz diyorlardı ne oldu vazmı gectiler yoksa ... Bir de ben bişey anlayamadım bana acıklarsanız sevinirim yalnız bastan söyliyeyim amacım kimseyle yada kimsenin inancıyla dalga gecmek değil sadece soruyorum neden kutsallardan bahsederken hep incilden alıntı yapıyorlar neden hep isa peygamberden bahsediyorlar allahın son elcisi olan hz. muhhamed s.a.v dan bahsetmiyorlar birde neden hep cizimlerinde satanist cizimler var bana anlatır sanız sevinirim birde neden hep meditasyon yaptırmaya calısıyorlar benim bildiyim meditasyon hindu ların dini inancı dır ve onlarda puta taparlar yabi oda bir ceşit satanist din dir şimdi nerden cıktı bu demeyin gidin araştırın sizde görüceksiniz ne demek istediyimi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size toplumun size biçtiği rol ve bölünmüşlükten, ayrışmışlık ve kısıtlı görüşten değil insan üstü ve dinler üstü bir gözden dünyaya, olup bitenlere bakmanızı tavsiye ediyorum. Sorularınızn cevapları her yerde var. Günlerce anlatılsa dahi siz farklı açıdan bakmadıkça bunlar sizde hiçbir yankı bulmayacaktır. Sizi tonlarca bilgi, en iyi ve en gerçek anlatımla dahi ikna edemeyecektir. İkna etmeye çalışmakta zaten yanlıştır. Benim bu konuya bakışım böyledir. Elbette, belki size bunu açıklamak isteyen başkaları çıkabilir. Tekrar hoşgeldiniz. :)

      Sil
  5. Allah aşkına neler oluyor bana bir acıkla bende aydınlanayım ben bir yıla yakındır belki sitenizi takip ediyorum ve bana sadece kimin yazdığı nechul olan bir kac mesajdan fazlasını veremiyorsunuz sonra size sorunca veya katılmayınca kısıtlı görüş yani dar kafalı oluyorum sen buraya aylar önce 'dünya gezegeni nin özgürleşmesi' diye üç aşamadan oluşan bir sürü şıkları bir duyuru yayınlamıştın bana bunlardan gercekleşmiş sadece 10 olay gösterirmisin... Diyorsunuz ki teknolojik olarak bizden çok üstünler o zaman o teknolojiyi kullanıp bir bilim adamına veya dünyadaki bütün insanlarla illetişime gecmiyorda sadece amerikada ki bir kac sözde medyumla temas kuruyorlar tee evrenin bir ucundan dünyaya gelecek teknolojiye sahipler ama gel gelelelim iletişimi neden sadece telepatik yollardan kullanıyorlar halbuki dünyanın iletişim uydularının hepsi uzayda isteseler bütün dünyaya kendilerini haberdar ederler değilmi ne bekliyorlar... Bana demişsiniz kısıtlı görüşle bakıyorsunuz kusura bakmayın ama ben müsllümanlığın gerektiği gibi yasamaya calısan bir insanım benim dinimde but perest inanışı yoktur onun için dar görüşlü oluyorsam eyvallah dar görüşlüyüm birde sizin gibi ahstar komutanın dan yardım bekleyece ğime günde beş vakit namaz kılar dünyanın ve evrenin gercek sahibi olan rabbimden yardım isterim eyer bunları yapıyorum diye dar görüşlü oluyor sam o zaman öyleyimdir birde kısıtlı bakış acımla sizden cok şey gördüğümde ortada sevgilerle kalın şimdilik bukadar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet Bey üç cümleyle özetlenemez ama sorduğunuz için ben deneyeceğim.
      Öncelikle yeni çağ düşüncesi özetle temelde şunu söyler. Varlık birdir. Oda yaratıcının kendisidir. Yaratıcı bilincini ve sevgisini tüm varlığa bağışlamıştır ve kendinin keşif yolculuğuna çıkmıştır. Ve aslolan bilincin yolculuğu ve evrimidir. Aslında yolculuk yaratıcının yolculuğudur ve sende bende oyuz bu durumda.
      İkincisi kanallık konusudur ki buradan hareketle kanallık varlığın diğer bilinç yansımaları ile zamandan bağımsız iletişimdir. Bu dünyadışı varlıkla ve gelecekteki bilinçle ki aslında özünde kendisiyle iletişimdir.
      Bir çok kanal ve karmaşık bir bilgi olmakla birlikte şu anda genel olarak söylenen insanın bir bilinç evriminin eşiğinde ve hatta tam içinde olduğudur. Ve insanlığın bir tür uzay savaşının, müdahalelerin olduğu bir dünyada yaşadığı genetik vb. deneylerin içinde olduğudur. Kabaca kutsal kitaplarda şeytan olarak tanımlanan varlık bir uzay uygarlığı olarak çıkıyor karşımıza.
      Dünyadışıların ifşaatı ayrı bir konudur ve daha çok bahsedilen müdahalelerle ilgilidir. Bu konu da karmaşık bir konudur ve ben kendi adıma bir beklenti içnde değilim. Bekleyip göreceğiz.

      Özetle hepimiz ve her birimiz kendimize olan yolculuğumuzu yapıyoruz. Ben, siz ve diğerlerimiz tüm bunları yaparken kendimizi arıyoruz. Aslolan budur.

      Sil
  6. Mehmet kardesim namazimizi bizde kiliyoruz senin gibi 5 degil ne yalan söyleyim kuranida sürekli okuyorum ne yalan söyleyim ama sakin seytan sizi ALLAH ile aldatmasin diyor bize rabbimiz yüce kitabinda burdanda su cikiyor ben onun aldatmasina gelmem !
    ALLAH imizi cok seviyor ve ona tapiyorum ama malesef seytan denen yavsak yine kurandan örnek vermek gerekirse belirli bir zamana kadar müsade almistir Rahmandan bu nedenleki su dönem onun son dönemidir tesbihde hata olmaz yaradan hic isi zerre kadar dünyaya kendisi müdahele etmez onun icin bizden yüce varliklarla bize yardim getirir yine kuran ile örnek vermek gerekirse gökten bir ordu gelmeyecinden emin mi oldular Rabbim yani bu örnekleri uzatip gideriz sonuc olarak Allah iki dogununda iki batininda rabbidir fiye gecen kuran ayeti sira yildizina yani bu bilgileri aldimiz sirius ( bilimsel adi ) yildizina isaret eder biz evrende biyut atlayacaz bu bir gercek sirius yildizinin yanina tasinacak günes sistemimiz ve orada iki yildizimiz olacak ve iki dogu ve iki bati olacak ama su hic degismeyecek RAhMaN yine tek kalacak yine rabbimiz o olacak bunlar sana kisa bilgiler olsun kadan rahatlasin bu arada 5. Boyuttada ve sonsuza kadarda namaz yani Allahla birlesmi zevki olan ibadet de bitmeyecek burada her yazan dogrudur demiyoruz ama yasam endeksini degistir yil 2012 olmus sen hala bana sofu muhabbeti yapiyorsun kardes tüm islam alimleri mehdi yeryüzünde diyor , tüm kadim medeniyetler (mayalar astekler sümerler ..) 2012 diyor tüm bilim insanlari yolda olan bir gezegenin bir enerji kusaginin 2012 gerceklesegini söylüyor ...
    Sana tek diyecegim su Seytanin ve yandaslari olan kabal ,ilimunati , siyonist destekcilerinin sonu gelmistir evrenden kadim köylerimiz (benim tabirimle) ALLAH zümmüsan dan emiri almis geliyorlar ve birileri istesede istemesede Rabbimiz NUR'unu tamamlayacaktir..!

    YanıtlaSil